5 timmars grusvägsdistans med tjällossning.



Planen var att få till 5 timmar i bergen med 40 minuters styrketryck i backarna, nu blev det snarare 2h & 40 min styrketryck på grund av att det e tjällossning på grusvägarna uppe i bergen.
5 timmar e jobbigt oavsett underlag men det här va beyond jobbigt.
Väggade ju rätt rejält i geggan dessutom, som tur va mot slutet i närheten av Ånnaboda så jag vinglade upp till restuarangen och flörtade in mig hos en söt brunett och fick köpa en Cola riktigt billigt.
Hon var min räddning. Tack, betalar dubbelt nästa gång.

Jag stötte på nåra skapligt färska vargspår på 2 olika ställen.


Man får en bild av hur stora dom är, hoppas på att jag stöter på dom nån gång. Grymt facinerande.


Styrketryck vid Ramsjön. Svårt att ha det bättre.

Glad påsk på er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0