Blytugnt på spinningen i afton.

Gick ner på gymmet tidigt i kväll för att hinna med ett bålpass innan spinningen.
Till min fördel så var instruktör-Annie ute i gymmet o förbarmade sig över mig.
Hon e verkligen en jävel på bålstabilitet och visade hon mig en massa nya moves som var sketjobbiga.
Jag hade lite svårt att hålla fokus under tiden hon visade för det var så sånt liv nere i gymmet, mycke intryck e inte min starka sida men så fort hon hade gått kunde jag ta in det hon visat.
Tack Annie, jag klarade av att stå på knä på bollen o studsa som ett miffo. Guld.
Passade även på att misshandla benen med benpress innan spinningen (RPM).
Själva spinningpasset gick ut på att pressa hårda styrkeintervaller för min del, tungt motstånd o bara ligga o mosa. Blev så där skönt illamående ikväll igen.
Ikväll var det Ullis som var instruktör och då e det lätt att ta ut sig, hon peppar förjiävla bra.
Tackar.
Efteråt i bastun slumrade jag faktiskt till en stund.

Annars har dagen varit rätt lugn. Var på USÖ för provtagning, snälla doktor Lars bjöd mig på en hälsoundersökning i samband med min adhd-utredning.
Belönade mig själv med en kopp kaffe och ett vienerbröd efteråt.
Nu har jag precis ätit och ögonen börjar gå ihop.
I morgon blir det dubbla spinningpass med något lägre intensitet.

See u.

Kommentarer
Postat av: Linda

Dålig uppdatering :)

2012-02-19 @ 18:09:21
URL: http://lindanova.blogspot.com
Postat av: martintrampar

Sorry Linda. Ska skärpa mig.

2012-02-20 @ 21:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0