Elaka flickor och förstoppning.

Nu vare ett tag sen jag skrev igen, har liksom inte haft tid.
Men nu e jag här, hårdare och gladare än nånsin.
Var har hänt då?? Jo förra veckan kände jag mig lite hängig (en smula övertränad månne)  så jag tog det lite lugnt med konditionsträningen ett par dar men tränade dock bålen rätt friskt.
Framåt helgen började jag piggna till men eftersom det var utgång med Bodin, Annie och en massa tjejkompisar till Annie som jag fortfarande inte kommer ihåg va dom hette så tog jag det lugnt, låg bara och vätskeladdade som inför ett långlopp.
Det var grymt skönt att släppa allt vad träning och renlevnad hette för en kväll och bara gå ut o ha kul, det blev tillomä en vodka-twist på dansgolvet o de e inte varje dag. (Senast var i somras då jag firade att min skiljsmässa gått igenom.)
Har fått höra av en del kvinnor att jag e bitter. Glöm det. Jag är mer hög på livet nu än nånsin och jag är tacksam för att jag lärt mig en läxa från mitt senaste äktenskap. (Så min tredje fru borde bli lycklig nurå;)
Nåväl, söndagen gick åt till att ligga o slappa, äta kebab och fylla på vätskedepåerna.

Ikväll kände jag mig riktigt het och körde jag ett riktigt tufft spinningpass. Till min stora förtjusning så vare instruktör-Annie som hoppat in som vikarie på passet o hon e helt enorm på att få mig att köra skiten ur mig.
Hon e så otroligt elak att man vill köra sig totalt söndertrasad bara för att visa henne att man f#n inte tänker vika ner sig. O det gjorde jag f#n inte ikväll.
Hon blandade tunga styrkeintervaller med riktigt snabba och mördande spurter.
Det värsta var nog avslutningen då vi körde spurt på spurt på spurt och det bara dånade i huvet på mig.
Jag låg säkert 20 minuter i bastun efteråt o mådde illa.
Nu har jag ätit och druckit o mår som den prins jag är igen.

Åkte på en jobbig förstoppning igår men den botades idag av en påse med...


O yes this is the good shit!

Nu ska jag väl till o hänga tvätt och sen stänger vi butiken för ikväll.

See u.


Kommentarer
Postat av: Linda

Fan vad roligt vi hade på spinningen och jäklar vad bra kört...öh, oj du var ju inte där...ops fel person!!! Hahaha

2012-02-21 @ 21:29:55
URL: http://lindanova.blogspot.com
Postat av: martintrampar

Sticker ru upp elle? Jag vet att du ska käka praliner ikväll.

2012-02-22 @ 15:37:10
Postat av: Linda

MOHAHAHA

2012-02-22 @ 20:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0