4x4 i en torr skog, våren e här!

Idag gick det lite lättare med ben som var beredda på smärta, tunnare kläder och nya lättrullade däck.
Jag körde själv idag på samma ställe som Danne och jag gasade på igår fast idag blev det 4x4 min intervaller istället, jag nådde inte riktigt den där nivån som jag gjorde igår på våra 60 sekunders men det är ju´nte meningen heller.
Jag körde upp och ner, blandade stökig terräng med lätt, flams med trams, ditt o datt men ändå strukturerade 4or.



Hittade ett grymt bra erbjudande på XXL tidigare idag, 2st Continental Xking Racesport 2,2 + 2 st slangar för 599:-
Klart jag slog till då Xking e mina absoluta favvodäck åtminstone att träna på. Lättrullade, låg vikt och bra grepp.
Vad mer kan man begära? När jag sen fyller dom med klet blir dom ännu goare.



I morrn blire inge cykel bara banka sandsäck på lunchen.
Nu film sen go natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0