Kaffe, Dropkick Murphys och Vasaloppsspinning.

Idag samlades ett 30-tal själar för att köra spinning o kolla in Vasaloppet.
Jag var så jiävla sömnig pga att ungdomaj#vl#rna hade fest i lägenheten ovanpå inatt, satt mest o gäspade dom första 2 timmarna innan kroppen kvicknade till.
Sen kom kaffet efter 3 timmar och då blev jag riktigt pigg i huvet o kroppen, började "attackera" och köra på bra hårt.
Passet var över när Brink gick in på rekordtid, 3.38.nånting men jag satt kvar till 12:00 för att få ihop 4 träningstimmar.
Det gick löjligt enkelt att ta sig igenom dom 4 timmarna idag och jag kände mig pigg efteråt.
Efter passet tog jag en promenad med en vän o dennes vovve i vårsolen.
Sen var det dags för oss att gå hem till spinningkompis-Per och bada utomhus-bubbelpool, gjorde underverk för trötta cyklistben.
Avslutade dagen hemma hos barnens mormor och morfar med en brakmiddag, fick även chans att klämma lite på en 1 vecka gammal kille. Grattis Erik och Erika, bra jobbat.

Nu ligger jag här i sängen som en typiskt kul kille och håller på att somna innan klockan e åtta.

Vi ses en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0