Vårträningen inledd. Högintensiva 60 sek intervaller uppför på stig.

Lika jobbigt som alltid när man kör första vårpasset, illamående och lungbränna järnet.
Danne Panikmeckarn Melin o jag körde ca 20st korta, snabba intervaller uppe på åsen i Karlslund och dom sista 5 km i Runnaby. Vi jagade skiten ur varann i dom korta, branta backarna.


Danne hade varit ute och kört stenhårt igår och jag har inte trampat sen i onsdagens 4 timmars stigdistans så vi var väldigt jämna uppför. Sånt e ju grymt effektivt i intervallerna, att kunna jaga och jagas.
Senare ska jag klämma in ett corepass hemma på mattan.
Nu ska vi äta glass o dricka kaffe (grönt te till mig) så nu orkar jag inte skriva mer.

Tjenis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0