Huuuuk!

I morse åkte jag på monsterförkylningen from hell. Jag stod inomhus i ytterkläder och hackade tänder.
Det är väl inte så konstigt då min minsta dotter har snorat och hostat på mig hela helgen och med tanke på att jag träffar henne så sällan så är det helt klart värt det.
Nåväl jag har bunkrat upp ett litet apotek här hemma och förväntar mig att vara tillbaka snart. Tänkte dock vila några extra dagar då jag har kört rätt hårt på sistone.
Vi får se om jag kan rulla nåt till helgen om inte så får det väl ta den tid det tar. Gårdagens mörkerdistans kan jag leva ett tag på.

Krya mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig.

2012-01-17 @ 07:40:06
Postat av: Linda

Hoppas du blir bra snart!

2012-01-19 @ 20:20:39
URL: http://lindanova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0