Yrsel & illamående = lyckorus.

Dubbelpass idag. Först gym. Övre rygg, ben och mage fick fett med spö.
Sen ikväll brände jag av 3st syrafyllda 10 minuters intervaller med låg kadens på spinningen. Avslutade med några snabba igångdrag/spurter med hög kadens för att få lite fart i benen.
På den sista 10an började jag se suddigt och må lite illa, så går det om man tar i tillräckligt hårt.
Förövrigt så gick jag hem för vård av barn efter halva dagen idag, grabbet e risig så vi har kollat film och sovit middag tillsammans. 
Jag blir hemma med honom i morrn också så då spänner jag upp hojjen i trainern och kör ett tufft pass framför tv`n.
Kanske att jag ger mig ut på mtb`n o rullar lite skog på kvällen om jag hinner få ordning på bromsarna vill säga.

Ses i morrn.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0