Gruvlig smärta.

Asså shiit vad ont i benen jag har idag. Min 59 åriga kollega har sprungit ifrån mig hela dagen. Jag har inte kunnat sätta mig ner utan att ta i med händerna först.
Jag kommer nog aldrig mer köra backintervaller dagen efter ett benpass i gymet.
Sitter mest här och tycker synd om mig själv nu men snart ska jag ner på gymmet och trampa ur benen på ett spinningpass, innan det ska jag väl hinna med ett bålpass.

I morgon ska vi köra Tour of Kilsbergen, ett distanspass (gissa var) på 10 mil och 1500 höjdmeter fast vi skarvar med ca 3 mil.
Jimmy Bodin och jag planerade in detta pass på nyårsafton men då låg båda sjuka så nu gör vi ett nytt försök.
Vi samlas vid Mellringerondellen 08:00 om nån är sugen på att haka. Obs. Ta med mycke energimat och dricka.
Det är ett par cyklister till som har flaggat för att dom ska haka på vilket vi givetvis uppmuntrar, desto fler desto kuligare.
Önskar mig ett par bättre ben tills i morgon bitti. Kanske ett glas rödvin efter passet hjälper.

Kommentarer
Postat av: Linda

Det är inte synd om dig! :) Börjar du bli klen??? Skärpning!!! Hehehe

2012-01-05 @ 16:29:32
URL: http://lindanova.blogspot.com
Postat av: martintrampar

Närå fick bara en tillfällig "snällamammakramamig" känsla, men då har man ju iallafall tagit i. ;)

2012-01-05 @ 19:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0