Fullständingt förstörd på 30 minuter.

Ja idag fick jag för första gången bryta ett spinningpass, efter bara 30 minuter mådde jag så pass illa och var så pass yr att jag var tvungen att kliva av och gå ut och lägga mig i ett hörn.
Jag hade bestämt mig för att gå all in i intervallerna och se hur länge jag skulle klara mig.
Jag hann väl med ett 20-30 tal ruscher mellan 30-60 sekunder på hög kadens innan det var klart o betart.
På slutet mådde jag sämre o sämre för varje intervall, spyorna var i halsen och lokalen gungade. Allting kändes som om jag var under vatten ungefär.
Ljuden var dova och allt var dimmigt. 
Jag förklarade för instruktör-Åsa att jag var tvungen att gå ut o varför.
Väl ute la jag mig på strecthmattorna, pustade ut och drack vatten.
Sen vare som att ställa skärpan på en kamera. Zzzooom!, bara!
Skönt. Jag hade lite tid på mig innan jag skulle hämta sonen hos morföräldrarna så jag passade på att riva av ett pass bålstabilitet nu när jag mådde så bra igen.
Laborerade med nåra nya övningar och fick till ett riktigt bra pass.
Efteråt träffade jag på instruktör-Åsa som e så jävlig på att peppa under passen. Hon sa att jag bara blivit vitare och vitare i ansiktet under passet.
Dusch, bastu, mat och vatten.
Nu ere inte så långt kvar tills huvudet landar på kudden.
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Läskigt! Skönt att det blev bättre efter lite vila.

2012-02-10 @ 15:12:29
URL: http://lindanova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0