Trött, skitig och öm.

Ja det har varit ett par tuffa dagar den här veckan, både privat, på jobbet och med träningen.
Hela helgen tog jag det lugnt, långpromenad och matlagning i lördags och korvgrillning i kilsbergen i söndags.
Jag har varit själv med kidsen så jag passade på att ta en träningspaus, igen.'
Sen kom måndagen med dubbelpass. Bålstabilitet och ett frenetiskt hamrande på sandsäcken som jag hängt upp strategiskt i garaget på jobbet.
Sandsäcken fick spö i 15 minuter sen la jag en ihopvikt kartong på betonggolvet och körde mina bålövningar, tog en 5liters dunk med grovrent till hjälp.
På kvällen smög jag ner på gymmet och brände av 2 spinningpass och fick ihop dryga 2 timmar i sadeln med mycket styrketryck.
Tisdagens träning blev likadan fast med bara 1 timme spinning, nu med hög kadens och pulsen i taket.'
Idag har jag inte gjort ett skit träningsmässigt men åkte på att jobba över så återhämtningen blev väl lite siosådär.
Det har varit lite stressigt på jobbet då kollegan har åkt på en förkylning som jag hoppas på att slippa.
Har varit på universitetet idag o putsat fönstren på kårhuset som har nyinvigning i morgon. När jag gick ut på parkeringen så skådade jag 6 polisbilar. Det var tydligen en knarkdeal som gått snett och polisen gjorde ett större beslag enligt ryktet.
Crime don`t pay asshole.

Jaja nu e jag så jiävla trött, skitig och öm i köttet och vill bara sova men först måste jag ner i tvättstugan pga brist på rena träningskläder vilket innebär katastrof.

Cest la vie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0