Kräksjuk med långsam återhämtning.

Uschyamig!, i tisdags natt började jag spy som räv.
Kroppen tömde sig totalt, jag satt på muggen med en hink framför mig heela natten. Py paan! 
Till sist hade jag kramp i magen.
På morgonen slutade jag spy men kistan var fortfarande risig, ända tills idag (fredag) faktiskt. O trött har jag varit, nå så grymt.
Provade att rulla lite lätt tidigare idag men det var riktigt dåligt med kraft.
Nu däremot, efter en tupplur och mat så börjar jag piggna till.
Igår tog jag och lillgrabben bilen upp i bergen till Rusakulan för att kolla kvaliten på stigarna, tyvärr var det bra geggigt så högt upp i bergen så det får dröja ett par veckor innan jag cyklar åt det hållet. 
I morgon ligger jag lågt och laddar upp det där sista inför det planerade distanspasset på söndag förmiddag.
Vi ska trampa stig från Örebro mot Klockhammar (lutar det åt) kl 09:00 och det verkar som om vi blir ett ganska stort gäng. Kuel!
Återkommer med rapport på söndag.

Trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0